Thermia Konsumentkontakt

Välkommen till Thermia Konsumentkontakt! Här får du hjälp och rådgivning, både före och efter att du köpt en värmepump från Thermia.

Vi på Thermia fäster stor vikt vid att du som kund ska känna dig bekväm och trygg hela vägen från din första tanke på ett nytt värmesystem, under själva köpprocessen och även när värmepumpen är i drift och värmer ditt hus. Därför finns möjligheten att kontakta både din lokala återförsäljare och Thermia Konsumentkontakt för frågor och rådgivning.

Frågor till våra återförsäljare

Det finns många frågor som våra återförsäljare är bäst lämpade att svara på, t.ex. om du har funderingar över priser, dimensionering eller tekniska problem, då ska du kontakta din Thermia-återförsäljare.

Frågor till Thermias Konsumentkontakt

När det gäller mer allmänna frågor och funderingar så är du varmt välkommen att höra av dig till 

Thermias Konsumentkontakt
Telefon: 0570 - 813 00 
E-mail: konsumentkontakt@thermia.se

Öppettider: måndag-fredag, kl 9-11 och 13-16

V.52 är öppettiderna 9-11 och 13-15. Den 23:e december stänger konsumentkontakt kl. 11.

Vid behov utanför ovan öppettider, var vänliga kontakta en Thermia-återförsäljaren. Hitta din närmsta återförsäljare genom att söka via karta här

Du kan också skicka in din fråga direkt till Thermia Konsumentkontakt via detta formulär:

Namn: * Adress: * Postnummer: * Ort: * Telefon: * E-postadress: * Ge gärna en kortfattad beskrivning av ditt ärende: *

(* = obligatoriskt att fylla i)